ارزانترین و با کیفیت ترین باکس ویژه فست فود در شیروان کاردبرد

شرکت شیروان کاردبرد تولید کننده انواع مقوا با روکش های مختلف از جمله گلاسه و تحریر و روزنامه - جعبه ها مانند جعبه های پیتزا و همبرگر و ساندویچ و سیب زمینی و کنتاکی و سمبوسه و ظرف غذا و سینی های بیرون بر برای رستوران ها و فست فودها -

ارزانترین و با کیفیت ترین باکس ویژه فست فود در شیروان کاردبرد

۴۳ بازديد

شرکت شیروان کاردبرد با بیش از بیست سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع باکس ویژه فست فود برای محصولات مختلف فست فودی اماده خدمات رسانی به مشتریان می باشد.

در شرکت شیروان کاردبرد باکس ویژه فست فود با استفاده از بهترین مواد و با شیوه های استاندارد و مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید می گردد.

باکس ویژه فست فود مانند دیگر محصولات شرکت شیروان کاردبرد با طراحی فوق العاده زیبا و البته با قیمتهای استثنایی به مشتریان این شرکت تقدیم می گردد.

 

فست فود یا غذای فوری در جوامع امروزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و به همین دلیل کیفیت جعبه یا باکس ویژه فست فود نقش پر رنگی در کیفیت آن داشته و بسیار حایز اهمیت است.

 

فست فود ( به انگلیسی : Fast food ) یا غذای فوری عنوانی می باشد برای غذاهایی که به سرعت طبخ و آماده می‌ شوند. انواع ساندویچ به ویژه همبرگر از فست فودهای رایج هستند. فست فود در مورد غذاهای خانگی به کار نمی‌رود. بلکه بیش تر اشاره به غذاهایی می‌کند که در رستوران‌ها تهیه می‌شوند.

در جامعه کنونی، گریزی از مصرف فست فودها نیست و خانواده‌ها را نمی‌توان از مصرف فست فودها بازداشت؛ زیرا به علت مشکلات در زندگی صنعتی امروز، خانواده‌ها از تهیه و پخت غذا در منزل بازمانده و زنان نیز به علت کارکردن همپای مردان فرصت آشپزی ندارند.

اما حداقل باید از فست فودهای معتبر استفاده و با کنترل بهداشت محیط تولید و عرضه فست فود از سلامت مواد غذایی، آشپزان و... اطمینان کامل حاصل کرد. همچنین با توجه به این که نگرانی مردم از این نوع مواد غذایی، افزایش میزان چربی در آنهاست، می‌توان فست فودهایی با سس‌های کم چرب سفارش داد.

بر همین اساس استفاده از سبزی‌های تازه و کاهو و انواع سالادها بهترین جایگزین سس‌های چرب به‌شمار می‌رود اما در حال حاضر مراکز اغذیه فروشی و فست فودها فاقد این ویژگی هستند.

یک فست فود خوب و سالم و خوشمزه اگر با جعبه مناسبی بسته بندی شده باشد می تواند بهداشتی و گرم به مصرف کننده برسد و رضایت خاطر مصرف کنندگان را به دنبال داشته باشد.

 

برای رساندن غذای گرم و بهداشتی به دست مشتری حتما باید از باکس ویژه فست فود استاندارد و با کیفیت استفاده نمود.

 

•رساندن غذای گرم به دست مشتری از مهمترین وظایف هر رستوران است•

به ویژه در خصوص فست فودها که امروزه به مقدار قابل توجهی در زندگی عموم مردم وارد شده اند. این مهم به وسیله باکس ویژه فست فود به انجام می رسد.

انواع باکس ویژه فست در شرکت شیروان کاردبرد با بدنه های مختلف تولید می شود که دو نوع اصلی آنها فلزی و غیر فلزی می باشند.

باکس ویژه فست فود غیر فلزی اغلب از جنس فایبر گلاس تهیه می شود که این محصول مزایای بسیاری دارد و در ادامه به برخی از این مزایا اشاره نمی نماییم:

ویژگی های جعبه های فایبرگلاس:

•  
فایبر باکس زیبا و سبک و مقاوم 


•   گرم ماندن غذا در فایبر باکس


•  طراحی مناسب جهت راحتی موتورسوار


•  ضد رطوبت و باران و زنگ زدگی


•  طبقات محکم و متحرک


•  تجهیزات نصب آسان


•  دارای شبرنگ احتیاط


•  قابلیت تبلیغ بر روی بدنه


•  دارای ابعاد مختلف


•  ارائه جعبه به رستوران ها؛ سوپر مارکت ها و ...

 

ارزانترین و با کیفیت ترین باکس ویژه فست فود در شیروان کاردبرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.