چاپ جعبه پیتزا با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت

شرکت شیروان کاردبرد تولید کننده انواع مقوا با روکش های مختلف از جمله گلاسه و تحریر و روزنامه - جعبه ها مانند جعبه های پیتزا و همبرگر و ساندویچ و سیب زمینی و کنتاکی و سمبوسه و ظرف غذا و سینی های بیرون بر برای رستوران ها و فست فودها -

چاپ جعبه پیتزا با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت

۳۴ بازديد


شرکت شیروان کاردبرد یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه چاپ جعبه پیتزا به شمار می رود و انواع جعبه پیتزا را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود تقدیم می نماید.
شما می توانید جهت چاپ جعبه پیتزا با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت و همینطور زیباترین و شکیل ترین طرحها از خدمات ویزه شرکت شیروان کاردبرد استفاده ببرید.
شیروان کاردبرد با بیش از بیست سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات چاپ جعبه پیتزا با کیفیت و ارزان قیمت توانسته به محبوبترین تولید کننده جعبه پیتزا در کشور تبدیل شود.

خریداران پیتزا اغلب توجه ویژه ای به جعبه پیتزا دارند و به همین دلیل چاپ جعبه پیتزا تاثیر بسزایی در اعتبار فروشگاه شما خواهد داشت.


پیتزا غذایی استبه شکل نان گِرد صافی که در فر پخته می‌شود و معمولاً روی آن را با سس گوجه‌فرنگی و پنیر می‌پوشانند و همچنین مواد دلخواه دیگر، روی نان اضافه می‌کنند. پنیری که استفاده می‌شود معمولاً پنیر موزارلا یا پنیر پیتزا است. همچنین از مواد مختلفی برای تهیه پیتزا استفاده می‌شود.
این غذا که یکی از مشهورترین انواع خوراک فست فود در دنیا به شمار می رود در بسته بندی و جعبه های مخصوصی قرار می گیرد و به فروش می رسد.
مشتریان فروشگاه های فست فود اغلب توجه خاصی به جعبه پیتزا داشته و کیفیت و طرح ان را نشانه ای بر اعتبار فروشگاه فست فود و یا رستوران مورد نظر می دانند.
به همین دلیل است که استفاده از جعبه استاندارد و با کیفیت و البته زیبا و شکیل می توانند تبلیغات مستقیم و تاثیر گذاری برای یک فروشگاه فست فود معتبر به شمار اید.

جعبه پیتزا از آنجایی که یک محصول غذایی است، به یک بسته بندی مناسب نیاز دارد که گرما و تازگی محصول را حفظ کرده و آن را در هنگام دلیوری سالم نگه دارد.


از این رو جعبه پیتزا سفارشی می تواند به عنوان یک راه حل بسته بندی موثر در نظر گرفته شود. اکثر شرکت های بسته بندی مانند شرکت شیروان کاردبرد سفارشات را طبق نیاز مشتری می گیرند. مزیت استفاده از این جعبه ها بسیار زیاد است که در ادامه به آن میپردازیم.
برای بهبود ظاهر، این جعبه ها با استفاده از جوهر بسیار با کیفیت در شیروان کاردبرد چاپ می شوند. استفاده از فونت های زیبا و دیگر تم های اختصاصی که در روی جعبه چاپ میشود باعث جذابیت آن میگردد.
شخصی سازی جعبه پیتزا و چاپ اختصاصی کمک بسزایی در جذب مشتری می کند. جعبه پیتزا اختصاصی از مواد درجه یک چاپ و تولید میشود، همچنین با رنگ ها و طرح های مختلف زیبایی خاصی را به محصول شما می بخشد.
جعبه پیتزا اختصاصی همیشه با کیفیت منحصر به فردی که در رنگ آمیزی جعبه، طراحی و لوگو دارد باعث زیبایی محصول و جلب رضایت مشتری ها می شود. جعبه های سفارشی پیتزا در تعداد زیادی از اشکال، سبک ها و اندازه های مختلف موجود می باشد تا بتواند تقاضای تمام مشتریان را تامین کند.
طبق آمار زیبایی ظاهری در بسته بندی غذایی درصد رضایت مشتری را نسبت به غذا و کیفیت آن افزایش میدهد. در مقابل جعبه پیتزا خام همیشه با عدم جذابیت ظاهری همراه بوده است. یکی دیگر از المان های مهم در سفارش جعبه پیتزا متریال و مواد مورد استفاده در آن میباشد.
از طرفی پیتزا همیشه محصولی پرطرفدار بوده و در اکثر فست فود ها محبوب ترین محصول در بین مشتریان می باشد، طراحی و ظاهر سازی آن نیز باید از دید مدیران فست فود در الویت قرار داشته باشد. ما به مشتریان خود طیف گسترده و بدون محدودیتی را در انتخاب نوع جعبه، رنگ بندی و مقوای مورد استفاده در جعبه ارائه میدهیم.
برآورده کردن خواسته ها و سلیقه مشتریان در کنار کیفیت بسیار بالای چاپ و مقوا از اولویت های صنایع چاپ و بسته بندی شیروان کاردبرد میباشد که با افتخار میتوان گفت تمامی مشتریان ما از محصول نهایی خود رضایت 100 درصدی داشته اند.
لوگو و متن های اختصاصی اعم از شماره تلفن، آدرس اینستاگرام و آدرس رستوران و چاپ آن روی جعبه پیتزا بسیار مهم هستند و در اطمینان مشتریان از محصول تاثیر بسزایی دارد.
در سال های اخیر جعبه پیتزا بیشتر در مقوای دوبلکس بهداشتی چاپ میشود که این مقوا از مزایای زیادی برخوردار است.
این مدل از مقوا که مرسوم ترین نوع برای تولید جعبه می باشد حتی اصطلاحا به آن مقوای پیتزایی نیز گفته میشود، متشکل از سه لایه میباشد که عبارت اند از ، لایه زیرین که حکم لایه ی بهداشتی را دارد و جنس آن کاغذ روزنامه است و اطلاعات کارخانه ی تولید کننده ی مقوا ، تاریخ تولید ، شماره های استاندارد، بهداشت، گواهینامه های مربوط به تولید کننده ی مقوا روی آن چاپ میشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.