زیباترین جعبه شیرینی در ابعاد مختلف و با قیمتهای استثنایی

شرکت شیروان کاردبرد تولید کننده انواع مقوا با روکش های مختلف از جمله گلاسه و تحریر و روزنامه - جعبه ها مانند جعبه های پیتزا و همبرگر و ساندویچ و سیب زمینی و کنتاکی و سمبوسه و ظرف غذا و سینی های بیرون بر برای رستوران ها و فست فودها -

زیباترین جعبه شیرینی در ابعاد مختلف و با قیمتهای استثنایی

۵۶ بازديد

شرکت شیروان کاردبرد در صنعت چاپ و بسته بندی کشور بیش از بیست و پنج سال تجربه موفق داشته و انواع جعبه شیرینی را برای شیرینی فروشی های معتبر و مشهور کشور تولید کرده است.
جعبه شیرینی طراحی شده در شرکت شیروان کاردبرد از بهترین مقوا و بسته بندی فوق العاده زیبا سود می برد و محصولی درجه یک و بی نظیر محسوب می شود.
اگر می خواهید شیرینی و کیک و محصولات خود را در جعبه های تبلیغاتی فوق العاده زیبا به مشتریان خود ارائه دهید و نظر ایشان را جلب نمایید استفاده از جعبه شیرینی شیروان کاردبرد را به شما پیشنهاد می کنیم.

جعبه شیرینی طراجی شده توسط شرکت شیروان کاردبر علاوه بر زیبایی از نظر نگهداری طولانی و مناسب محصول نیز در بین دیگر شرکتها بهترین گزینه می باشد.


طراحی و بسته بندی شیرینی در شرکت شیروان کاردبرد بسیار مورد توجه است چرا که قبل از چاپ آن میتواند در جذب نظر مشتریان شما به شما کمک کند. اینکه شما یاد بگیرید که چگونه در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت دست به ساخت و تولید جعبه شیرینی بزنید کاری سخت ولی شدنی است که ما دراین مقاله قصد داریم در مورد آن با شما صحبت کنیم. به عنوان اولین قدم در این مسیر، پیشنهاد میکنیم که مطالعه ادامه این پست را از دست ندهید.
هرچند اصلی ترین کارکرد تمام انواع بسته بندی، نگهداری مناسب از محصول داخل آن است، اما به طور خاص در مورد جعبه شیرینی، طراحی آن باید به نوعی باشد که بتواند تازگی محصولات را تا ساعتها پس از آن نیز حفظ کند. همچنین، علاوه بر نگهداری شیرینی یا کیک در وضعیت مناسب، یک جعبه ایده آل باید بتواند برند شما را هم به خوبی به مخاطبان معرفی کند.
 در واقع، یک جعبه شیرینی ایده‌آل، جعبه ای است که وقتی مشتری آن را دریافت کرد حس بهتری نسبت به قنادی شما و همچنین شیرینی‌های آن پیدا کند!
بنابراین، اگر قصد دارید کسب و کارتان را نسبت به سایر رقبای موجود متمایز کنید، تغییر بسته بندی محصولات، جزو اولین مواردی است که باید به آن اهمیت ویژه ای بدهید.
زمانی که صحبت از بسته‌بندی شیرینی به میان می‌آید، کیفیت حرف اول را میزند. کیفیت جعبه شیرینی، به معنای تازه نگه داشتن شیرینی و همچنین جلوگیری از به هم خوردن ظاهر آن است. حتماً به خاطر داشته باشید که کیفیت شیرینی¬‌ها همیشه در محل مصرف آن قضاوت میشود، نه در داخل ویترین مغازه شما.
بنابراین، انتخاب یک جعبه نامناسب، میتواند به قیمت از دست دادن همیشگی مشتریانتان تمام شود. همین موضوع به تنهایی سبب می¬شود که بسیاری از بسته بندی های متداول که برای سایر محصولات به کار میرود و ظاهر نسبتاً مناسبی هم دارند، برای کیک و شیرینی اصلاً مناسب نباشند.
با توجه به نیاز قنادیها به جعبه‌های منحصر به فرد و چشم نواز و همچنین توسعه امکانات چاپ، در حال حاضر، دیگر استقبالی از طرح‌های یکنواخت و تکراری قدیمی برای چاپ بر روی جعبه‌¬های شیرینی نمیشود. بنابراین در انتخاب طرح¬های پر رنگ و لعاب برای جعبه شیرینی اصلاً لازم نیست که محافظه‌¬کار باشید! یک طرح خوب برای جعبه شیرینی، طرحی است که دقیقاً مثل شیرینی‌های داخل آن جذاب و هوس انگیز باشد.

ایده های خلاقانه در طراحی و ساخت جعبه قنادی و جعبه شیرینی در شرکت شیروان کاردبرد بر جذابیت این محصول ویژه برای مشتریان این شرکت افزوده است.


شاید بد نباشد که در قنادی خود، علاوه بر استفاده از جعبه‌¬های متداول و پرکاربرد، تعدادی جعبه را هم به برخی مشتریان خاص با سلیقه‌های ویژه اختصاص دهید.
این جعبه ها هرچند قرار نیست که در تیراژ بالا مورد استفاده قرار بگیرند، اما میتوانند باعث شوند که بعضی مشتریانتان، هیچ قنادی دیگری را به شما ترجیح ندهند! از طرفی، استفاده از طرح¬های نوین مثل جعبه‌های چند طبقه، جعبه‌¬هایی به شکل کلبه و همچنین جعبه‌هایی با اندازه‌ های کوچک و مینیاتوری می¬تواند در جذب مشتریان تازه هم بسیار مؤثر باشد.
اما یکی دیگر از مهمترین نکاتی که در هنگام سفارش جعبه حتماً باید به خاطر داشته باشید، در نظر گرفتن تنوع در سایز جعبه‌هاست.
چرا که شیرینی اصطلاحاً یک کالای فله است و به هر مقداری که مشتری بخواهد، باید داخل جعبه قرار بگیرد. اما با این حال، نمیتوان برای هر وزنی از شیرینی، یک جعبه خاص سفارش داد.
بنابراین، معمولاً مرسوم است که قنادیها چهار نوع جعبه نیم کیلویی، یک کیلویی، یک و نیم کیلویی و دو کیلویی سفارش میدهند. این جعبه‌ها همچنین برای بعضی انواع ساده کیک‌¬ها نیز می¬تواند مورد استفاده قرار بگیرد. اما به هرحال، از آن-جایی که جعبه های مخصوص شیرینی، به صورت مربع مستطیل تولید می¬شوند، برای بسته بندی کیکها که معمولاً دایره-ای اند، چندان مناسب نیستند.
زیباترین جعبه شیرینی در ابعاد مختلف و با قیمتهای استثنایی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.