چاپ جعبه همبرگر با بهترین مقوا و تخفیف بیست درصدی

شرکت شیروان کاردبرد تولید کننده انواع مقوا با روکش های مختلف از جمله گلاسه و تحریر و روزنامه - جعبه ها مانند جعبه های پیتزا و همبرگر و ساندویچ و سیب زمینی و کنتاکی و سمبوسه و ظرف غذا و سینی های بیرون بر برای رستوران ها و فست فودها -

چاپ جعبه همبرگر با بهترین مقوا و تخفیف بیست درصدی

۲۷ بازديد


بسته بندی یکی از مهمترین مراحل تولید محسوب می شود. چاپ جعبه همربرگر نیز به همین علت از اهمیت بالایی در بین کارشناسان برخوردار است.
چاپ جعبه همبرگر اگر به صورت استاندارد و البته با طرح های خلاقانه و ایده های نو و منحصر به فرد همراه باشد می تواند تبلیغات مناسبی برای محصول شما به شمار آید.
صنایع چاپ و بسته بندی شیروان کاردبرد با بکار گیری آخری متد روز دنیا در زمینه چاپ جعبه همبرگر توانسته است محصولاتی بی نظیر و با کیفیت به مشتریان خود ارائه نماید.

همبرگر محصولی بسیار محبوب در بسیاری از کشور های دنیا است و با استفاده از چاپ جعبه همبرگر مناسب می توانید تبلیغ رایگانی برای محصول خود داشته باشید.


همبرگر که به نام های بیف برگر یا تنها برگر هم شهرت دارد نوعی ساندویچ است که از یک تکه گوشت چرخ کرده که لای یک نان گرد قرار گرفته تشکیل می شود.
 گوشت این ساندویچ می تواند در ماهیتابه سرخ شود یا روی آتش گریل و کباب شود. همبرگر با مواد مختلفی مثل کاهو، گوجه، خیارشور، پیاز، پنیر یا فلفل سرو می شود و با انواع سس های خردل، مایونز، کچاپ و … سرو می شود.
با توجه به این که چه ماده ای در همبرگر استفاده شده باشد انواع مختلفی از این ساندویچ مثل چیزبرگر، ماشروم برگر و … به وجود می آید.
به طور کلی اصطلاح برگر به تکه گوشتی گفته می شود که در این ساندویچ استفاده می شود. هرچند انواع گیاهی همبرگر هم وجود دارد که به جای گوشت از سبزیجات مختلف برای تهیه آن استفاده شده است.
این محصول پر طرفدار امروزه توسط فروشگاه های متعدد در سطح هر شهر در هر گوشه دنیا تولید می شود و اغلب رقابت بسیار شدیدی نیز بین ارائه دهندگان همبرگر به مشتریان وجود دارد.
یکی از مواردی که باعث می شود یک فروشگاه گوی سبقت را از سایر رقبا در زمینه فروش همبرگر برباید چاپ جعبه همبرگر است.
یا چاپ جعبه منحصر به فرد و زیبا و البته با کیفیت شما می توانید ضمن حفظ کیفیت غذا تا زمان صرف نموده آن توسط مشتری عملا تبلیغاتی نیز برای فروشگاه خود به انجام رسانید.

چاپ جعبه همبرگر در شرکت شیروان کاردبرد با توجه به درخواست مشتری و نوع همبرگر تولیدی و با بهترین مقوا و عالی ترین مواد اولیه به انجام می رسد.


برگر یکی از اصلی ترین غذا ها در منو هر فست فودی می باشد. و به نوعی یک شاخص می باشد.

مقوای مصرفی جعبه برگر هم می تواند ایندلبرد باشد و هم پشت طوسی. برگر ها معمولاً ابتدا درون پاکت های مومی قرار میگیرند و یا با استفاده از کاغذ ها رپینگ، رپ میشوند و سپس داخل جعبه گذاشته می شود. به همین منظور می توان هم از جعبه با مقوای ایندلبرد(از تخمیر چوب و بدون استفاده از حتی 0.00001 درصد ضایعات تولید شده است) و هم از جعبه با مقوای پشت طوسی (متشکل از  مواد بازیافتی و روکش گلاسه) استفاده کرد. اما پیشنهاد شیروان کاردبرد همواره مقوای ایندلبرد می باشد.

دراین بخش قصد داریم به بررسی انواع بسته بندی برگر بپردازیم و معایب و  محاسن هر کدام را بررسی کنیم تا شما مشتریان عزیز بهترین انتخاب را برای  محصول خود داشته باشید .
 
جعبه برگر صدفی - جعبه برگر مک دونالدی


 کاربرد اصلی این محصول جهت فروش بیرون بر  می باشد .
همان طور که از نام این محصول پیداست، این بسته بندی از جنس مقوای دوبلکس کرافت می باشد (هم جنس مقوا های پیتزایی) ،  سرهم کردن این نوع بسته بندی بین 10 الی 30 ثانیه (بسته به سرعت شما) طول می کشد که سرعت قابل قبولی می باشد . چاپ این محصول هم می تواند افست و هم سیلک باشد . کیفیت چاپ روی کرافت به  نسبت ایندلبرد و پشت طوسی پایین تر است . اما اگر دوست دارید جعبه همبرگر  شما با جعبه پیتزای شما از نظر ظاهر یکی و اصلاحا ست باشد،  جعبه همبرگری  کرافت یه انتخاب هوشمندانه است.   نوع قالب به نحوه است که ورودی و خروجی هوای آن در بهترین حالت ممکن طراحی شده است .

 مقوای مصرفی کاملا بهداشتی بوده و دارای ورودی و خروجی هوای مناسب جهت ترد ماندن سیب زمینی می باشد.
این محصول دارای دو سایز مختلف آماده می باشد و امکان تولید در سایز های  دلخواه شما نیز هست.

نتیجه گیری : ورودی و خروجی  مناسب ، سرعت پایین بسته بندی ، راحتی مشتری در مصرف
جعبه همبرگر لاک باتوم
کاربرد اصلی این نوع بسته بندی جهت فروش بیرون بر می باشد.

 از مزیت های  آن می توان به لاک باتوم بودن اشاره کرد. لاک باتوم به نوعی بسته شدن  کف جعبه گفته می شود که با یک حرکت و 2 ثانیه زمان جعبه سرهم شده و  آماده قراردادن محصول درون آن است .
نوع قالب به نحوی تنظیم شده است که موجب می شود ورودی و خروجی هموا در بهترین حالت خود باشد .
این نوع جعبه برای مجموعه هایی بیشترین کاربرد را دارد که در روز تعداد  بالایی  جعبه  مصرف دارند . مقوای مصرفی این جعبه نیز می تواند هم ایندلبرد باشد و هم پشت طوسی هم چنین این جعبه در دوسایز موجود می باشد و امکان  سفارش در سایز های مختلف هم وجود دارد.
 
نتیجه گیری :سرعت بالا در بسته بندی . بهداشتی بودن محصول ، ورودی و خروجی مناسب

چاپ جعبه همبرگر با بهترین مقوا و تخفیف بیست درصدی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.