جعبه نمک دریا در ابعاد مختلف با تخفیف فوق العاده

شرکت شیروان کاردبرد تولید کننده انواع مقوا با روکش های مختلف از جمله گلاسه و تحریر و روزنامه - جعبه ها مانند جعبه های پیتزا و همبرگر و ساندویچ و سیب زمینی و کنتاکی و سمبوسه و ظرف غذا و سینی های بیرون بر برای رستوران ها و فست فودها -

جعبه نمک دریا در ابعاد مختلف با تخفیف فوق العاده

۴۰ بازديد


شرکت شیروان کاردبرد یکی از محبوبترین شرکتهای فعال در زمینه طراحی و ساخت جعبه نمک دریا و انواع جعبه فست فود و جعبه پیراهن و کفش به شمار می رود.
طراحی و ساخت و بسته بندی جعبه نمک دریا در شرکت شیروان کاردبرد سالهای سال است که با بالاترین سطح کیفی در کشور به انجام می رسد.
استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت سبب شده است که جعبه نمک دریا که در شرکت شیروان کاردبرد تولید می شود از دوام و کیفیت فوق العاده ای نسبت به محصولات مشابه برخوردار باشد.


نمک دریا یکی از محصولات مفید و پر کاربرد در صنعت غذایی کشور محسوب می شود و جعبه نمک دریا اهمیت فوق العاده ای در رساندن سالم این محصول به دست مشتری را داراست.


هزاران سال است که از نمک به عنوان یک طعم دهنده طبیعی استفاده می شود. نمک ماده ای است که برای وجود ما بسیار حیاتی است. اما این در حالیست که در سال های اخیر نمک زیر انتقاد قرار گرفته و از آن به عنوان یک ماده ناسالم یاد می شود که برای سلامت قلب باید از رژیم غذایی حذف شود.
نمک دریایی می تواند هم به صورت تصفیه شده و هم به صورت تصفیه نشده باشد، اگرچه برای بهره مند شدن از تمامی فواید سلامتی، توصیه می شود که از نمک دریایی تصفیه نشده استفاده شود. از طرف دیگر نمک دریایی تصفیه شده حاوی افزودنی های مضر است که منجر به “سندروم روده چکه کن” می شود.
این ماده مهم و پر کاربرد در زندگی روزمره می بایست در بسته بندی مناسب تهیه شود که شرکت شیروان کاردبرد به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تولید جعبه نمک دریا مطرح می باشد.

جعبه نمک دریا استاندارد تولید در شرکت شیروان کاردبرد ویژگی های منحصر به فردی دارد که این محصول را به عنوان یک محصول ممتاز در صنعت چاپ و بسته بندی معرفی نموده است.


در شرکت شیروان کاردبرد برای تهیه جعبه مناسب و استاندارد اقدامات ویژه ای صورت پذیرفته و در اولین گام از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بدین منظور استفاده شده است.
یک جعبه نمک دریا که به صورت استاندارد طراحی شده باشد ویژگی های مهمی دارد که در زیر به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم:
جعبه نمک دریا در وهله نخست می بایست به نحوی طراحی و ساخته شده باشد که به خوبی از محتویات داخلی خود نگهداری کند و قطعات نمک دریا از جعبه به بیرون نشت نکنند.
همچنین با توجه به حساسیتی که نمک نسبت به رطوبت دارد بهتر است جعبه نمک دریا به نحوی طراحی شود که از رسیدن نم به داخل جعبه جلوگیری شود و این مهم توسط طراحان شرکت شیروان کاردبرد در زمینه طراحی جعبه نمک دریا مورد توجه قرار گرفته است.
نکته مهم بعدی قیمت جعبه نمک دریا است که در شرکت شیروان کاردبرد با توجه به تخفیفهای فوق العاده ای که این شرکت در نظر می گیرد قیمت فوق العاده ارزان نسبت به دیگر شرکتها به مشتریان ارائه می گردد.
جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با یکی از شماره های روابط عمومی شرکت شیروان کاردبر که در سایت درج گردیده است تماس حاصل فرمایید.
جعبه نمک دریا در ابعاد مختلف با تخفیف فوق العاده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.