چاپ جعبه کنتاکی با عالی ترین مقوا و تخفیف استثنایی

شرکت شیروان کاردبرد تولید کننده انواع مقوا با روکش های مختلف از جمله گلاسه و تحریر و روزنامه - جعبه ها مانند جعبه های پیتزا و همبرگر و ساندویچ و سیب زمینی و کنتاکی و سمبوسه و ظرف غذا و سینی های بیرون بر برای رستوران ها و فست فودها -

چاپ جعبه کنتاکی با عالی ترین مقوا و تخفیف استثنایی

۳۳ بازديد


شرکت شیروان کاردبرد معتبرترین شرکت در صنعت چاپ و بسته بندی به شمار می رود که چاپ جعبه کنتاکی را در برنامه تولید انبوه خود دارد.
این شرکت مطابق با درخواست و نیاز مشتریان خود چاپ جعبه کنتاکی را در تیراژ دلخواه و ابعاد گوناگون بنا به محصول تولیدی شما تولید می نماید.
چاپ جعبه کنتاکی با طراحی فوق العاده زیبا و با ایده های بکر و منحصر به فرد در شرکت شیروان کاردبرد تولید می شود و با قیمتهای فوق العاده ارزان و تخفیف استثنایی بیست درصدی به مشتریان عزیز تقدیم می گردد.

کنتاکی خوراکی بسیار پر طرفدار در دنیا می باشد و برای ارائه ان به مشتری می بایست از جعبه کنتاکی مناسب و با کیفیت و البته زیبا استفاده شود.


کی‌اف‌سی (در انگلیسی: KFC) مخفف کلمه Kentucky Fried Chicken (به معنای مرغ سوخاری کنتاکی)، نام یک رستوران زنجیره‌ای آمریکایی است که در سال ۱۹۵۲ توسط کلونل هارلند ساندرز در ایالت کنتاکی آمریکا آغاز به کار کرد و همینک در بیش از یکصد کشور جهان دارای بیش از سیزده هزار رستوران است.
مرغ سوخاری غذای اصلی این رستوران‌ها را تشکیل می‌دهد. مرغ سوخاری یا کنتاکی یکی از غذاهای پر طرفدار هست که بسیار خوشمزه می باشد.
این خوراکی فوق العاده در فست فودهای مختلف در سراسر دنیا روزانه به تعداد بسیار زیاد طبخ می شود و به متقاضیان و طرفداران ان تحویل داده می شود.
یکی از مواردی که سبب می شود که فروشگاه فست فود و ارائه دهنده کنتاکی بتواند نسبت به سایر رقبا بین مشتریان محبوبیت بیشتری کسب کند جعبه کنتاکی است.
جعبه کنتاکی استفاده شده برای بسته بندی محصول شما ویترین فروشگاه شما محسوب می شود و شرکت شیروان کاردبرد با تولید و چاپ جعبه کنتاکی زیبا و با کیفیت می تواند بهترین گزینه برای بسته بندی محصولات شما باشد.

جعبه کنتاکی تولید شده توسط شرکت شیروان کاردبرد ویژگی های منحصر به فردی دارد که این محصول را به بهترین جعبه کنتاکی ایران تبدیل کرده است.


جعبه مرغ سوخاری یکی از پرفروش ترین بسته بندی های رستوران های فست فودی است. مرغ سوخاری به یکی از پر طرفدارترین غذاهای فست فودی تبدیل شده و همراه با پیتزا و همبرگر غذای اصلی و جدایی ناپذیر رستوران‌ها و فست فودهای ایران و جهان بشمار می‌آید. یکی از موثرترین افراد در این صنعت کلنل هارلند سندرز بود که رستوران‌های مرغ سوخاری کنتاکی را پایه‌ریزی نمود و به نوعی پادشاهی رستوران‌های همبرگر را پایان داد.
امروزه بسیاری از فست فودها به طور اختصاصی به فروش مرغ سوخاری پرداخته و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند. در این بین بسته‌بندی مرغ سوخاری از همان اوایل یکی از بخش‌های ضروری و حساس بود که در کیفیت مرغ سوخاری تاثیر زیادی داشت. جعبه کنتاکی چیاکو از بسته‌بندی‌های شرکت چاپ و بسته بندی شیروان کاردبرد از ابتدا تاسیس شرکت مورد توجه طراحان مجموعه قرار گرفت. از این بسته‌بندی استقبال گسترده‌ای صورت گرفت و مشتریان بسیاری آن را با طراحی گرافیک اختصاصی سفارش می‌دهند.
جعبه سوخاری مدل چیاکو یک بسته‌بندی با کف لاک‌باتم و درب که در دو طرف جعبه قفل می‌شود. فرایند چاپ و بسته‌بندی مدل چیاکو توسط ماشین آلات چاپ افست پیشرفته با استفاده از مرکب گیاهی، دستگاه دایکات بابست و جعبه چسبانی اتوماتیک  صورت می‌گیرد. این جعبه قابلیت تولید شدن در ابعاد متفاوت، به صورت جعبه سوخاری سه تکه، جعبه سوخاری پنج تیکه و یا ابعاد درخواستی مشتری را دارا می‌باشد. همچنین تیم طراحی گرافیکی مجموعه شیروان کاردبرد، قابلیت طراحی گرافیکی این جعبه، برای مجموعه رستوران‌ها و فست فودها، متناسب با هویت بصری هر مجموعه را داراست.
از جمله ویژگی‌های بسته‌بندی مرغ سوخاری مدل چیکو می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
•    در ساخت این جعبه‌ها بسته به خواست مشتری و با توجه به وزن مرغ‌های سوخاری (دو تکه، سه تکه و پنج تکه) می‌توان از انواع مقوا (ایندربرد یا نچرال کرافت) با گرماژهای مختلف استفاده کرد.
•    این جعبه‌ها قابلیت تولید با طراحی گرافیکی متفاوت را دارا است.
•    از جعبه کنتاکی چیاکو می‌توان به عنوان جعبه سیب زمینی سرخ کرده نیز استفاده کرد.
•    کف جعبه ساختار لاک باتم داشته و به راحتی و در کمترین زمان قفل می‌شود در نتیجه سرعت کار را بخصوص در زمان اوج سفارش بالا می‌برد.
•    برای حفظ ترد بودن و طعم مرغ سوخاری تا زمانی که بدست مشتریان می‌رسد، منفذهایی بر روی جعبه تعبیه شده تا جریان هوای گرم باعث ایجاد بخار و از بین رفتن تردی مرغ‌های سوخاری نگردد.
•    جعبه کنتاکی مدل چیاکو قابلیت تولید در ابعاد و اندازه های مختلف را با توجه به نیاز مشتریان داراست.
•    از دیگر ویژگی‌های این نوع جعبه به نسبت جعبه‌های مدل صندوقی، دسته دار و سفره‌ای کمترین مقدار مقوای بکار رفته در آن است که باعث شده یک جعبه مرغ سوخاری ارزان و در عین حال با بالاترین کیفیت برای رستوران های فست فودی باشد.

چاپ جعبه کنتاکی با عالی ترین مقوا و تخفیف استثنایی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.