انواع ظرف مقوایی غذا در طرحها و رنگهای مختلف با قیمت استثنایی

شرکت شیروان کاردبرد تولید کننده انواع مقوا با روکش های مختلف از جمله گلاسه و تحریر و روزنامه - جعبه ها مانند جعبه های پیتزا و همبرگر و ساندویچ و سیب زمینی و کنتاکی و سمبوسه و ظرف غذا و سینی های بیرون بر برای رستوران ها و فست فودها -

انواع ظرف مقوایی غذا در طرحها و رنگهای مختلف با قیمت استثنایی

۳۶ بازديد


شرکت شیروان کاردبرد بیش از دو دهه فعالیت مستمر و درخشان در زمینه چاپ و بسته بندی انواع جعبه با کیفیت از جمله ظرف مقوایی غذا دارد.
انواع ظرف مقوایی غذا در شرکت شیروان کاردبرد در ابعاد متنوع و مورد نیاز مشتریان با طرح های فوق العاده زیبا و منحصر به فرد تولید و تقدیم مشتریان می گردد.
استفاده از مواد اولیه مرغوب و مقوای با کیفیت و بهرمندی از تکنولوژی روز دنیا سبب شده است که انواع جعبه مقوایی غذا و دیگر محصولات این شرکت بالاترین سطح کیفی در بازار را دارا باشد.

نحوه تولید ظرف مقوایی غذا در کیفیت این محصول بسیار تاثیر گذار است و به همین دلیل در شرکت شیروان کاردبرد توجه خاصی به این مورد شده است.


با توجه به اهمیت حمل غذاهای دلیوری و رسیدن به دست مشتری با همان کیفیت اولیه، شرکت شیروان کاردبرد سینی سرو غذا متناسب با سایز و نیاز مشتری در شکل های مختلف تولید می کند. در تولید این سینی ها از مقوا با گرماژ بالا استفاده می شود و همچنین قابل ذکر است این مقوا با گرماژ بالا دارای علامت استاندارد و تایید سازمان غذا و دارو می باشد. همین گرماژ بالا سبب بالا بردن استحکام سینی و حفظ کیفیت تا تحویل مشتری می گردد و قادر به حمل چند غذا به صورت پک کامل یا ظروف سینی سرو غذا با ابعاد اختصاصی را دارد.
جعبه های تولیدی این مجموعه شامل انواع جعبه فست فود، انواع جعبه لباس، جواهرات و هدیه و جعبه کیک و شیرینی می باشد. علاوه بر محصولات سایت تاپ پک جعبه های خاص متناسب با سلیقه شما نیز تولید می کند. برای سفارش محصولات شرکت شیروان کاردبرد کافی است با ما تماس بگیرید.
جعبه مقوایی غذا رستوران ها یکی از پر کاربرد ترین محصولات این شرکت برای انواع آشپزخانه ها اعم از رستوران ها و کترینگ ها می باشد. جعبه مقوایی غذا این شرکت در طرح ها و قالب های مختلف موجود می باشد. مزیت استفاده از جعبه مقوایی غذا برای رستوران ها این است که دیگر نیاز به دستگاه پک برای پک کردن نمی باشد و غذا را درون این جعبه می گذارند و به مصرف کننده تحویل می دهند.
از مزیت های دیگر این محصول این است که در پک کردن ممکن است به علت نازکی پلاستیک، در حمل و نقل پک پاره شود اما در پک جعبه امکان تاثیر سوء روی محصول و اغذیه شما وجود ندارد. همچنین استفاده از این نوع جعبه مقوایی غذا سبب تبلیغات بیشتر و در نگاه اول نشان دهنده کیفیت محصول شما می باشد.
مجموعه شیروان کاردبرد با دارا بودن انواع قالب های مد نظر شما اعم از جعبه مقوایی تک پرسی و دو پرسی و سه پرسی و حالت های خاص همانند شش ضلعی یا مثلث می تواند نیاز شما را در بسته بندی پاسخ دهد. در ضمن در تمام این نوع جعبه ها قابلیت چاپ اختصاصی شما با رنگ های مختلف وجود دارد.

جعبه مقوایی غذا تولیدی در شرکت شیروان کاردبرد ویژگی های منحصر به فردی دارد که این محصول را در بازار چاپ و بسته بندی از سایر محصولات متمایز نموده است.


از جمله ویژگی های جعبه مقوایی شرکت شیروان کاردبر می توان به موارد زیر اشاره نمود:
مقوای آن به صورت کرافت و نخودی رنگ بوده و دارای استحکام بالایی می باشد .
اسمبل و سرهم کردن این محصول بسیار آسان بوده و کمتر از 5 ثانیه زمان می برد .
ظرف مقوایی سرو غذا به صورت چفتی بوده و نیاز به منگنه و چسب و … . ندارد .
زبانه قفل ها استاندارد بوده و در جای خود به صورت کامل قرار گرفته و باز نمی شود .
این محصول را هم می توانید با استفاده از  تمامی دستگاه های شیرینگ موجود در بازار شیرینگ کرده ،
و یا به صورت دستی با استفاده از سلفون های بسته بندی و شیرینگ نمایید .
جنس این محصول بسیار در مقابل گرما مستحکم بوده و در اثر گرما حالت و استحکام خود را از دست نمی دهد،
و به علت سه لایه بودن مانع از رد شدن گرما و انتقال آن به کف سینی می شود و مانع از گرم شدن دست می شود.
این نوع بسته بندی بصورت بسته بندی ثانویه می باشد ، به طوری که در ابتدا باید محصول خود را با استفاده از ظروف فوم ، الومینیوم و… بسته بندی کرده و سپس درون سینی قرار بگیرد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.