ساخت جعبه پیتزا با قیمتهای استثنایی و طرحهای زیبا

شرکت شیروان کاردبرد تولید کننده انواع مقوا با روکش های مختلف از جمله گلاسه و تحریر و روزنامه - جعبه ها مانند جعبه های پیتزا و همبرگر و ساندویچ و سیب زمینی و کنتاکی و سمبوسه و ظرف غذا و سینی های بیرون بر برای رستوران ها و فست فودها -

ساخت جعبه پیتزا با قیمتهای استثنایی و طرحهای زیبا

۳۲ بازديد


شرکت شیروان کاربرد یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکتها در زمینه ساخت انواع مقوا و جعبه پیتزا و دیگر محصولات در کشور محسوب می شود.
ساخت انواع جعبه پیتزا در طرحها و اندازه های مختلف و مطابق با سفارش و نیاز مشتریان یکی از خدمات شرکت شیروان کاربرد به شمار می رود.
انواع جعبه پیتزا در شرکت با شیروان کاربرد با توجه به بیست سال سابقه درخشان این شرکت در این زمینه با طراحی فوق العاده زیبا و دوام مناسب تقدیم مشتریان می شود.

طراحی کیفیت مقوا و رنگ بندی جعبه پیتزا تاثیر زیادی در جلب رضایت مشتریان داشته و نباید از ان غفلت شود.


بررسی ها نشان می دهد تجربه بصری افراد هنگام صرف غذا باعث لذت دوچندان از مصرف آن غذا می گردد. جعبه پیتزا تاثیر به سزایی در تصوری که ما از طعم این اغذیه منحصر به فرد داریم خواهد داشت. رنگ های گرم بر روی جعبه باعث افزایش حس لذت ناشی از خوردن پیتزا می گردد. سایز های قابل تولید این مجموعه شامل، جعبه پیتزا مینی، 1نفره، 2نفره و خانواده می باشد. علاوه بر این برای پیتزا ها با برش خاص جعبه پیتزا متناسب با درخواست مشتری قابل تولید است.
جعبه پیتزای شیروان کاربرد از جنس مقوای بهداشتی مورد تایید سازمان دارو و سازمان ملی استاندارد ایران می باشد.جعبه پیتزا را در سایز مینی ،متوسط و بزرگ با چاپ تک رنگ تا 4 رنگ تولید می شود. این شرکت توانایی چاپ جعبه های پیتزا را در 2 نوع چاپ سیلک و افست داراست.که متناسب با هر نوع چاپ قیمت های آن متفاوت است.
جعبه های تولیدی این مجموعه شامل انواع جعبه فست فود، انواع جعبه لباس، جواهرات و هدیه و جعبه کیک و شیرینی می باشد. علاوه بر محصولات سایت شیروان کاربرد جعبه های خاص متناسب با سلیقه شما نیز تولید می کند. برای سفارش محصولات این شرکت کافی است با ما تماس بگیرید.
جعبه پیتزا با رنگ بندی و طراحی مناسب میتواند مشتریان بیشتری برای شما به ارمغان آورد. جذابیت طراحی بسته بندی انواع فست فود ها یکی از عوامل موثر بر موفقیت در فروش و فرآیند بازاریابی رستوران ها به شمار می رود. جعبه آماده پیتزا یکی از انواع جعبه های آماده ی صنایع چاپ و بسته بندی شیروان کاربرد می باشد.
در صورت عدم نیاز به چاپ بر روی جعبه ، محدودیتی در تعداد سفارش وجود ندارد و صاحبان رستوران ها میتوانند به هر تعداد که نیاز دارند سفارش ثبت نمایند.

جعبه جعبه پیتزا و جعبه غذای بیرون بر بسته بندی همبرگر و ساندویچ جزء اولین و پرطرفدار ترین بسته بندی های فست فود است.


جعبه غذای بیرو بر در طرح ها و ابعاد مختلف و با در نظر گرفتن سلیقه مشتری طراحی و عرضه می گردد.
 سایز نان و محتویات داخل ساندویچ، همه و همه در ابعاد و طراحی جعبه غذا نقش اساسی دارند. یکی از پرکاربردترین انواع بسته بندی، بسته بندی غذای بیرون بر مخصوص رستوران ها و فست فود ها است. جعبه های پیتزا، سیب زمینی، ظرف های بیرون بر و… که طراحی و چاپ مناسب و با کیفیت آنها اهمیت فوق العاده ای در تامین رضایت مشتری خواهد داشت.
نکته ای که در طراحی جعبه غذای بیرون بر مهم است این است که حس تازگی و لذیذ بودن غذا را به مخاطب انتقال دهد و در عین حال از سرد شدن و خمیر شدن غذا جلوگیری کند. بسته بندی خود تاثیر به سزایی در جلب مشتری و افزایش فروش در بازار دارد.
در واقع شما با استفاده از تکنیک های روانشناسی رنگ، می توانید روی ذهن مشتریان اثر مثبت بگذارید. زمانی که مشتریان شما با بسته بندی های زیبا و جذابی روبه رو شوند، حس خوبی برایشان ایجاد شده و هیجان بیشتری برای باز کردن آن و اشتهای بیشتری برای میل نمودن غذا ها دارند.
طراحی جعبه پیتزا و جعبه غذای بیرون بر
اولین نکته ای که در طراحی جعبه غذای بیرون بر باید به آن توجه کرد، برخورداری از استحکام کافی می باشد. جعبه، نایلکس و پاکت هایی که برای قرار دادن غذا از آن استفاده می شود باید توانایی نگه داشته مواد غذایی و نوشیدنی را داشته باشند. اگر جعبه غذا استحکام لازم را نداشته باشد باعث آسیب رسیدن به محتویات درون بسته می شود. همچنین برای نوشیدنی ها باید جعبه ای را در نظر گرفت که مقاومت لازم را داشته باشد و مانع از سرریز شدن آن شوند.
بسته بندی مواد غذایی  بیرون بر باید به صورتی باشد که با خود محصول همخوانی داشته و برای زمان استفاده آسان و سریع بتوان آن را خارج کرد. نکته ای که در طراحی جعبه غذا مهم است بهداشتی بودن آن است و اینکه یک لایه محافظ روی آن کشیده شود تا قسمتهای چاپ شده رابطه مستقیم با غذا نداشته باشند.
ساخت جعبه پیتزا با قیمتهای استثنایی و طرحهای زیبا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.