جعبه مرغ و گوشت با کیفیت بالا و تخفیف فوق العاده

شرکت شیروان کاردبرد تولید کننده انواع مقوا با روکش های مختلف از جمله گلاسه و تحریر و روزنامه - جعبه ها مانند جعبه های پیتزا و همبرگر و ساندویچ و سیب زمینی و کنتاکی و سمبوسه و ظرف غذا و سینی های بیرون بر برای رستوران ها و فست فودها -

جعبه مرغ و گوشت با کیفیت بالا و تخفیف فوق العاده

۳۳ بازديد


شرکت شیروان کاردبرد یکی از محبوبترین و قدیمی ترین شرکتها در زمینه تولید جعبه گوشت و مرغ در صنعت چاپ و بسته بندی کشور به شمار می رود.
شرکت شیروان کاردبرد انواع جعبه گوشت و مرغ را در ابعاد مختلف و در تیراژ دلخواه مشتری با طرحهای بی نظیر و منحصر به فرد طراحی و تولید می نماید.
شرکت شیروان کاردبرد با بیست و پنج سال سابقه درخشان جعبه مرغ و گوشت و انواع جعبه پیتزا و پیراهن و کفش و.... را با تخفیفهای فوق العاده به مشتریان خود تقدیم می نماید.

کارتن مرغ منجمد در شرکت شیروان کاردبرد از بهترین جنس کارتن و مقوا تولید می شود و در ابعاد مختلف و طبق سفارش مشتری ارائه می گردد.


کارتن مرغ منجمد
کارتن مرغ منجمد بصورت کارتن زیره رویه تولید میگردد. به اینصورت که کارتن جهت بسته بندی 12 کیلویی از مقوای 600 تا  700 گرم استفاده میشود.
در صورتی که منظور نگهداری در سردخانه باشد باید از مقوای لمینیت شده با دو طرف کاغذ کرافت ضدآب یا وایت تاپ ضدآب استفاده کرد.
در صورتی که محصول صادراتی باشد چاپ فلکسو چند رنگ و یا لمینیت با مقوای پشت طوسی چاپ افست انجام میگردد.
 
رویه از جنس مقوای لمینیت شده با مقوای چاپ شده چهاررنگ یا مقوای سنگین چاپ شده دایکاتی تعداد مرغ در هر
کارتن باید ۱۰ عدد و یک اندازه باشد.
 
اوزان مرغ ۱۲۰۰، ۱۳۰۰ گرم میباشد و جعبه باید تحمل وزن جداقل 12 کیلو داشته باشد.
بسته بندیهای با وزن بالاتر از ۱۳۰۰ گرم در هر بسته ۸ عدد مرغ
تاریخ مصرف باید به میلادی و با خط لاتین بر روی مرغ وکارتن نوشته شود.
 
بسته های 20کیلویی هم موجود میباشد.
 
زیره و رویه از جنس مقوای 700 تا 1000 گرمی .رویه در صورت درخواست چاپ چهاررنگ یا توسط فلکسو چاپ میشود یا لمینیت میگردد که چاپ آن افست میباشد در صورتی که زیره از مقوای با گراماژبالاتر استفاده شود در پایداری کارتن داخل سردخانه و همچنین در جابجایی محصول نقش مهمی دارد.در ضمن برای پایداری در شرایط رطوبتی سردخانه مقوای دو رو کرافت ضد آب جهت زیره توصیه میگردد.
ابعاد معمول  54 طول 38 عرض 10 تا 14 ارتفاع

جعبه مرغ و گوشت با طراحی مناسب و ایده آل می توانند کمک بزرگی به تبلیغات محصولات شده داشته و محصول را در نهایت سلامت و ایمنی به دست مشتری برساند.


ما طیف وسیعی از جعبه به طور خاص برای حمل و نقل گوشت و مرغ بسته بندی شده تازه یا منجمد را با ورق کارتنی چند لایه مقاوم در برابر رطوبت تولید می کنیم. برای فروشندگان و توزیع کنندگان گوشت ، جعبه های ما گزینه ای عالی به جای جعبه های پلاستیک هستند. صندوق های ما به عنوان کالاهای غیر قابل برگشت قابل استفاده هستند و همیشه جدید ، تمیز و بهداشتی هستند و هیچ هزینه ای برای تمیز کردن و حمل و نقل برگشتی ندارند. بعد از استفاده می توان جعبه ها را برای دفع آسان و اضافه شدن به چرخه بازیافت مسطح کرد. جعبه های چاپی با کیفیت بالا به شما امکان می دهد تا از رنگ و گرافیکی برای تبلیغ محصول یا برند خود استفاده کنید و به اهداف بازاریابی خود برسید.

جعبه مرغ و گوشت با کیفیت بالا و تخفیف فوق العاده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.